torsdag 18 september 2008

Kändis

Får mail från Felicitas (sötpajen). Ett produktionsbolag söker folk som går i giftastankar. Man kan få hjälp att planera. Hon tänkte på mig…

Det är perfekt! Äntligen kommer min chans att bli stjärna. Svenska folkets nya snygga, charmiga, roliga (och ödmjuka) älskling. Jag tror att det är ödet att det här händer precis när Marknaden är mongo. Det är ett tecken: Jag ska vara med på tv. Tv som bara handlar om mig, mig, mig. Tror verkligen att tv är min grej. Jag passar perfekt som kändis. Det är faktiskt inte klokt att jag inte har blivit det än.

Skickar den glada nyheten vidare till Jäl. Tjo och tjim, härliga tider typ. Får tillbaka ”redrum”. Så skriver han alltid när han har mens. Så jävla neggo. Han säger att om jag är med på tv så blir jag inte gift. Han totalvägrar. Sverige är inte redo för Emster. Kommer aldrig att bli…

Fan!

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Äsch! Tråkmåns Jälis!! Släng iväg ett mail ändå och kolla vad det är (ni kanske får hela skiten betald?!), det är ju inte så att det är bindande att maila...! ;)

Newwan är åtminstone redo för Emster!! :D

emster sa...

Ja!

Ninde sa...

Nä. Här måste jag faktiskt hålla med Jäl. Tror inte de betalar allt. Har för mig det när syrran blev tillfrågad för några år sen. Men vill man verkligen ha sitt bröllop dokusåpat av en massa tv töntar? Egentligen? Maxat med kultfilmspoäng till Jäl för svaret med. Redrum. Fina minnen där. En sommarsemester. Gonatthistorier ur the Shining (tack syrran) och gemensamma expeditioner för att skriva "Redrum" på en massa speglar..

emster sa...

Ninde: Åh du och Jäl hade kunnat ha "heeeere's Johnny"-maraton. Det hör ju jag det.

Och okej då, jag får väl hitta andra sätt att bli kändis. Kanske det kommer en ny omgång Big Brother man kan söka...

SKOJA!