fredag 25 februari 2011

kungsholmenbo

Igår hos frisören så läste jag eh... vahettere... Veckorevyn. *skämsy*
Men alltså, de har ju såna tidningar där och så ska man sitta jättelänge med en liten plastmössa på sig  under ngn slags värmegrej och vänta på färgen och NI HADE FAKTISKT INTE BLOGGAT! Så jag läste lite dårå.

Och vet ni. Henrik Dorsin bor på Kungsholmen. Sthlms två roligaste på samma lilla ö. Tänk om vi möter varandra på Ica. Vilken rolighetsbattle det skulle bli!

OMFG!

Ni borde flytta hit så ni får bevittna.

11 kommentarer:

emve sa...

Jag bara trycker gilla fast jag inte ens vet var Kungsholmen ligger.

emster sa...

det är där vårt stadshus ligger. du vet?

emve sa...

emster: Jamen dåså! Det är så rörigt där i Fjollträsk. Holmar hit och dit. Jag nöjer mig med att jag hittar någorlunda när jag är där och shoppar.

...mmmm....shoppa.

emster sa...

Fjollträsk hälsar att du kan shoppa elsewhere om du fortsätter med öknamnen! Närå, jag ba skoja! Fjollträsk älskar norrlänningar med spenderarbyxan på!

emve sa...

Jag gillar ju storstan! Fjollträsk är ett ytterst kärleksfullt namn. Du vet väl att allt heter -träsk här uppe? Nästan. Kanske inte riktigt. Eller så heter det något annat helt fantastiskt. Min favorit är byn "Inibyn" som ligger ett par mil härifrån. Helt fantastiskt. Andra bra namn är "Kräkånger" och "Hej". :P

Karin sa...

alltså... kungsholmens TRE roligaste menar du säkert???

emster sa...

emve: haha. Jag fattar!!

Karin: Sa fel såklart! Hur mår du nu? Är du frisk än? Är ju ganska sugen på lite häng, så att säga...

Fröken Sverige sa...

Hahahaha!
Du skulle vinna hands down!

emster sa...

Haha! Det tycker jag med. Säkert Henrik också!

Karin sa...

Ligger på en bondgård utanför Nykvarn och lunghostar upp slem. Fika?

emster sa...

Ja men gärna! Let's maila på fejsbox!