onsdag 14 juli 2010

Näst sista dagen på jobbet

OMG! Imorgon är min sista dag på jobbet! Har massa tusen saker jag måste hinna göra innan semestern:
  • Gå på Johnossikonserten på Mosebacke
  • Städa läggan
  • Sätta upp hyllor i sovrummet (eg chefa och se till att Jäl sätter upp hyllor i sovrummet)
  • Hämta ner en stringhylla från vinden (se kommentar ovan)
  • Sätta upp stringhylla (se kommentar ovan ovan)
  • Måla badrumsgolvet (eh, vad kan jag säga jag är en utmärkt arbetsledare och kommer att leja ut denna arbetsuppgift på min man)
  • Lägga ut soffa på blocket (kan göra själv)
  • Hämta ner matta fr vinden (typisk uppgift som passar Jäls profil)
  • Packa inför Tjörn (får inte glömma att packa journalen ifall Truls kommer på Tjörn. Hoppas han inte gör det)
  • Ringa mamma
  • Ringa moster som fyller år idag (obs, det är inte kronprinsessan som är min moster)
  • Slänga blommorna på ballen
  • Åka till förorten och köpa finfin tröja av Fru 30+
Okej, nu hade inget av det där ngt med jobbet att göra. Jag kan väl inte hjälpa att jag redan jobbat klart även om inte jobbet tycker det!

Fatta folket. Imorgon är sista dagen. Sista fkn dagen.

TJOHO!

5 kommentarer:

åsa sa...

"Slänga blommorna på ballen?" Är det tacken när Jäl fixar med string o liggunderlag/matta? Schysst. Jätte.

emster sa...

jaaa?

Jäl sa...

alltså katten det är ju ett skämt....

balle, string...börjar det klarna?

emster sa...

men humlan... "liggunderlag"??

åsa sa...

gulliga ni är. måste vara newly weds... ;-)