lördag 24 juli 2010

googla

Vågar inte googla "värkar + vattenavgång + tid" el dyl. Vill hemskt gärna. Men kommer bara jaga upp mig. Vill veta! Men får inte. Fast jag vill!

Det måste finnas ngn snittid från det att vattnet har gått tills det att värkarna kommer igång. Får inte googla. Jäl skulle bli vansinnig. Han avskyr när jag googlar (man hamnar ju bara på kokobänga trådar på familjeliv och så blir man helt uppstressad och skärrad istf lugnad).

Snart kanske vi har en bebis!

Eller så tänker han stanna därinne 4-eva... Ångrar grymt mkt att jag sa att jag har separationsångest från magen (fast jag har det).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
jag har följt din blogg läge och bli alltid glad åt dina inlägg.
Önskar er lycka til och håller alla tummar jag har åt hela familjen.

Skånetös i Norrland.

emster sa...

Åh TACK!! Vi väntar och väntar... :-)