fredag 29 oktober 2010

klädutmaningen

vill bara säga att ni som är med i den där klädutmaningen kanske gör det av egen fri vilja, ni kanske väljer att vara med. Jag vill inte vara med. Jag vill ha nya, snygga kläder i RÄTT STORLEK. Alltså, en storlek större än vad jag hade innan Dejan. Hela nätet ba "oh den här gamla trasan" och så är det en bild på ngn urläcker klänning etc.

KUL.

Själv ba "jaha, jag måste väl ta den här gamla urtvättade, trasan i fel stlk, det gör ju inte så mycket att fettvalkarna syns". (jävla buhu!)

Det är ingen utmaning för mig att ha på mig mina gamla kläder. Jag har inga andra.

Och så är jag ful också. Snyft!

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

vaa? du är inte ful. tycker att din man får ta och sponsra dig med lite nya kläder nu när han jobbar och du tar hand om unge. han kan typ anställa en personal shopper som går med och bär alla dina grejor brevid barnvagn. tex. eller så kan han själv passa barn och du shoppa loss. tycker jag asså.

Mirijam sa...

Jag säger bara WORD till bagladyn! Låter som en ypperlig idé!

emster sa...

Vi vi har bestämt att jag ska få shoppa!