fredag 29 oktober 2010

Jag är roligaste

Helt ärligt, inte för att vara nån skrytmåns eller så, men jag är faktiskt den roligaste jag känner. Är verkligen sjukt kul. Mina kompisars fejsbox skulle till exempel va totalt b utan mig.

Är även mkt bra på att berätta roliga små historier/ögonblick ur mitt liv. Gör skojiga miner och imitationer till (är inte sån där pimpinett tjej som inte kan va "ful"). Var och hälsade på på jobbet idag och fick Nita att tjuta av skratt när jag berättade om min förlossning.

Önskar att det inte var jag som var den roligaste. Vill bli underhållen.

Dejan sover. Jäl är ute och dricker öl. Jag sitter här i soffan och är rolig för mig själv. Min medfödda, naturliga talang går till spillo.

5 kommentarer:

Mirijam sa...

Jag är "Emster" i min vänskapskrets. Sjukt rolig faktiskt. När jag har tråkigt brukar jag läsa min egen blogg. True story.

emster sa...

Jag med!! Jag skrattar åt mina egna inlägg.

Skrattar när jag läser din blogg också såklart!

Linn sa...

Asså felåt att jag är lite trög men jag skyller på tidsskillnad och ett liv post internet dårå. Know you're fucking feeling. Brukar köra en Mirijam när jag är uttråkad. Vi kanske borde skaffa en rolighetsklubb som man bara får vara med i om man är lika jävla rolig som vi? Ja?

Linn sa...

Asså felåt att jag är lite trög men jag skyller på tidsskillnad och ett liv post internet dårå. Know you're fucking feeling. Brukar köra en Mirijam när jag är uttråkad. Vi kanske borde skaffa en rolighetsklubb som man bara får vara med i om man är lika jävla rolig som vi? Ja?

emster sa...

Linn: JA!

Linn: JA!