fredag 15 oktober 2010

Dagen

04.00
Dejan: hungrig. äter och spyr sedan på sin mamma och soffan.
Jag: matar Dejan. byter tröja. torkar soffan.

08.00
Dejan: hungrig. äter och spyr på mamman och soffan.
Jag: matar Dejan. byter tröja. torkar soffan.

08.40
Dejan. bajsnödig. bajsar.
Jag: byter bajsblöja.

08.45
Dejan: chillar i babysittern. kollar på morsan.
Jag: äter frukost stående och dansar till Blue print 3 för Dejan.

09.30
Dejan: somnar
Jag: klär på mig

10.15
Dejan: följer med morsan på toa. suger på Pingus nos. stönar.
Jag: toalettbesök. tar Pingu från barnet.

09.50
Dejan: äter.
Jag: fejsboxar o bloggar

10.45
Dejan: promenad. sover i vagnen
Jag: promenad

12.12
Dejan: däckad
Jag: trampar i hundbajs (!!)

13.00
Dejan: slaggar på balkongen
Jag: lunch.

14.09
Dejan: sover inomhus
Jag: uttråkad. lyssnar på Robyn och väntar på att lillungen ska vilja äta.

Ps. Börjar bli dum i huvet av att va hemma. Tänkte fota lunchen och blogga den! Skjut mig, snälla?

2 kommentarer:

Linn sa...

Din unge verkar ju sova massor. Gör nåt sånt här med din fritid vettja. http://milasdaydreams.blogspot.com/

emster sa...

She Loves it!

Ska kolla länken