fredag 22 oktober 2010

Fettot har en plan

Måste sluta va fetto/tjockis/maja proppmätt. Plan:

Ska helamma en månad till (va på återkontroll igår hos mvc och de sa att svanskotan kommer göra ont minst ett halvår så nu orkar jag snart inte mer) sen börja dra ner. När Dejan är 6 månader vill jag sluta, men om jag har hemskt dåligt samvete så kan jag tänka mig att amma 2-3 gånger per dag. Resten ersättning el gröt/välling/mat/wotever.

Nästa vecka ska jag börja basta. Eller jag menar SIMMA! 1 ggn per vecka.

Sluta köpa hem kakor nästa vecka.

Sluta köpa hem bullar nästnästa vecka.

Sluta köpa hem lösgodis: ALDRIG. Man måste få äta lösgodis. Men bara på fre-lör. Börjar denna vecka. Haha! Idag är det är fredag. SCORE!

Börja med viktklubb på nätet om en månad.

Säga upp SATS-kortet nästa vecka (för dyrt) och skaffa Friskis istället (efter jul, de brukar ha bra erbjudanden då).

Kolla upp yoga.

Bra plan va!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Bra plan!

Gillar särskilt denna delen:

"Sluta köpa hem lösgodis: ALDRIG"

(note to self: måste köpa lösgodis på vägen hem från jobbet!)

emster sa...

godis så jävla gott!