lördag 17 september 2011

the wire

igår på jobbet så var jag inne och pratade med en räknemänniska och så hade han sopranos alla säsonger på sitt skrivbord och jag ba "åååh" och så började vi prata om teveserier. då visade det sig att han precis köpt alla säsonger av the wire och skulle börja kolla och JAG SVÄR att jag fick rysningar över hela kroppen. på riktigt prickig hud. räknenissen ba "oookej frågetecken" och jag ba "nämen du kommer fatta sen" *uppenbart visare och mer erfaren inom tevetittande*

det gör inget. snubben skulle räknat ut att jag är freak förr eller senare ändå.
förlåt för göteborgsskämt.

2 kommentarer:

Johan sa...

Oj! Jag är i samma läge med nyavplastad box. Känns lovande.

emster sa...

johan, du har en fantastisk teveupplevelse framför dig. tar ngra avsnitt att komma in i det men sen är man fast!