söndag 18 september 2011

när det bara går emot en!

den här mellanblödningen alltså! precis när jag trodde det var över, den ba "hej hej" *flodvåg*. Jag blir rädd. Oroar mig massor för cancer. Jag tror inte att ni förstår, hela min barndom var ett enda jävla cancerångestmonster. alltså, projicerad cancerångest. min mormor dog i cancer och min morbror tog livet av sig och allt var piss och skit för min mamma. jag är livrädd för cancer. alltså vågar egentligen inte ens skriva om det för att inte "jinxa" ngt. Mina händer skakar. Fan också.

försökte hyra inception på teven men det går inte och nu vill jag inte se ngt annat. de visar reklam för rabbit hole hela tiden. min ångest växer. kan aldrig mer se filmer där barn far illa. Gud, om livet är heligt. hur kan det då ta slut?

4 kommentarer:

4everfine sa...

Cancer = sjukt läskigt. Gå till en gyn eller bm eller nåt som kan prata mellanblödningar med dig samt svara på dina frågor. De har säkert något logiskt svar, och det kan vara skönt att prata med nån som KAN det lix. KRAM kissen

emster sa...

kram.

Felicitas sa...

Men gumman! Jobbigt när det blir sådär för mycket. 4everfine är klok. KRAM

Mirijam sa...

Jag håller med ovanstående.
Puss!