lördag 17 september 2011

Obstinat much?

Ikväll ska jag till Felicitas (orkar inte länka men hon har en blogg som heter felicitas) på kräftskiva. Jag tänker inte äta kräftor. Jag är trött på kräftor och gillar inte sådana där turkiska eller kinesiska kräftor man köper i affären. De smakar ju ingenting och har trådig konsistens. BLÄ. jag fiskar egna kräftor på landet men nu har vi fiskat så mkt att jag har hunnit tröttna.

När jag var på kräftskiva hos karin widén (hon har också en blogg men det är för ansträngande att länka, kanske gör sen) åt jag inte heller kräftor och karin blev vansinnig och höll mig upp och ner från balkongen. men ni känner mig, jag är tuff och ba "wotever dude". sen kom eric northman och dunka karin i huvudet och flög iväg med mig och ville hångla. jag sa nej. är faktiskt gift.

Inga kommentarer: