lördag 17 september 2011

Min dag idag idag idag

Nu är klockan halv fyra och jag funderar på att gå upp. Har gjort sådant jag inte får för min pedantiske man, nämligen ätit frukost i sängen (macka och saft). Har sedan sett klart säsong fyra av true blood i sängen och ätit lunch lunch. I sängen. Till lunch åt jag lösgodis. Appropå true blood börjar jag tröttna på ert tjat om att ni är ihop med eric osv. Det är dags att ni accepterar att han vill inte ha så mesiga tjejer!!

Annan sak: Eftersom det här är ngt av en mensblogg så tänkte jag att jag skulle berätta att jag har sån här mellanblödning. Jag har haft det flera ggr senaste tiden. Eller två i alla fall. Börjar bli nojig. Tänk om det är ngt farligt!

Och ni män som läser nu, jag vill bara meddela att det är verkligen inte kul att blöda mellan benen. Ni tar INGENTING. Vi får ta ALLT. Vi får fan blöa varje månad och sedan ska man trycka ut unge och paja underlivet, amma och få platta trasor till pattar och DESSUTOM BLI TJOCK!

Tror att mellanblödning nu kan bero på att jag har börjat äta mina minipiller igen och missat tre piller i rad. Vill verkligen inte äta skiten men Jäl har hotat med att liggstrejka om jag inte gör det. ÅÅÅÅÅÅH, det är mitt liv, min kropp etc. DENNA STÄNDIGA KVINNOKAMP!

Inga kommentarer: