söndag 18 september 2011

hej internet du gör mig galen!

min dator säger att jag har varit uppkopplad i en timme och elva minuter. jag har under den här timmen försökt hitta ngn jävla teveserie man kan streama och det är tamejfan omöjligt. det är ovärdigt att vara så fattig att man inte har råd att gå och köpa en sketen dvd-box. totalt vidrigt att behöva gå in på de här "stream"sidorna med all jävla porreklam (nej tack jag vill inte ha en "snygg" flickvän. som dessutom ser ut att va tolv år gammal) och spelreklam (nej tack, jag vill inte spela poker mot "höjdare"). Djeez.

Alla serier jag har kommit på att jag vill se har varit kass bildkvalitet. alltså så dålig att det inte går att kolla. VARFÖR LÄGGER MAN UT DÅLIG KVALITET?

kommer ligga hela natten och oroa mig för virus på dattan.

jag ger upp. jag får väl sova istället. det gillar jag ju också. teve + sova = mkt bra hobbies.

Inga kommentarer: