tisdag 29 juni 2010

är de ihop?

Gu va jag tycker att Oskar Linnros nya skiva är bra. Men asså : *förvirrad* Är karln ihop med Veronica Maggio eller har de gjort slut? För hela skivan verkar handla om att han har dumpat ngn. han ba är helt cool på skivan och ba säger till sin tjej att hälsa till sin mamma från ”ditt ex”. Han är liiite mer förortscred än sin brud som är ”som dom från stan” och osv. OCH så sjunger han att det står ”ett namn till” brevid extjejens på hennes dörr.

Hur mkt verklighet är det i de här texterna?

För enligt .perpotator så är Veronica Maggio gravid. Asså är hon det med ngn annan?

För tänk vilket bra par annars: hon ba värsta braiga musiken. Och han ba värsta braiga musiken. Fatta…

5 kommentarer:

Linn sa...

Det här vill jag också veta! Kom igen knowledgeble peoples, hosta upp infon nu.

emster sa...

JA! Hit med infon folket!

Sofy sa...

men vänta nu, är inte det här old news?

eller är det new news och den som VM var tillsammans med innan, som producerade hennes rosade förra platta - är någan annan (tidigare) än O. Hm. Nä jag vet tydligen inte heller.

Sofy sa...

Update: Det står på wiki att Nils Melo är ihop med veronica maggio. Allt på wiki = sant? ... hm - nu har jag ägnat några minuter åt detta mysterium, som jag egentligen inte bryr mig om. Det är exakt 1,5 dag kvar till semestern.

emster sa...

Sofy: Jo old news men när jag fick reda på att hon var preggo (för länge sen) så bara förutsatte jag att det var med linnros. :-P

gu va skönt med semester!