fredag 19 mars 2010

tjej eller kille

ni kanske tycker jag är helt pantad som skriver "han" om Truls fast jag inte alls vet om han är en han eller en hon. men det är faktiskt så att vi sa tjej - mysan - första gången vi terra det här med att pricka rätt men då blev det inte. mysan ba höll på och malla sig och skulle krångla så vi ba okej, nu sätter vi hårt mot hårt, du får bli lillasyster i stället. vi bytte till truls. och truls levererade på en gång, skitsnabb va han. värsta duktiga.

men asså. jag tror att truls kanske är en tjej ändå. för jag kan liksom tänka mig att hon inte lyssnar, den där mysan. utan hon ba "ja tänker inte alls komma sen. jag tänker va först".  motvalls-mysan liksom. och truls får stå tillbaka. han är lite lugnare, mer hänsynsfull och vill vara till lags, den lilla göllen.

2 kommentarer:

åsa sa...

annars får du väl köra fegisstilen o kalla Trulle för "henom" som vissa gör...

emster sa...

neee. det låter ju inte klokt!