söndag 14 mars 2010

hungrig

Jäl är skitsur för att jag bad honom gå och köpa frukost. Han ba "men vad är det vi inte har?!?" (surt, från sängen) och jag ba "hallå, vi har inte bröd, inte pålägg, ingen juice, ingen mjölk, vi har INGENTING och jag är hungrig och det är ALLTID jag som handlar frukost".

Så dålig stil att han blir sur!

Han gick raka vägen in i duschen. Jag kan hans taktik. Nu kommer han duscha i minst 45 min å jag ska tröttna och gå och handla själv.

ARRRRGHHH!

Jag är för hungrig och matt för att handla!

Man ska ju bli pjåskad med när man är preggo?!?

2 kommentarer:

åsa sa...

haha, finns en blogg som heter alltid hungrig - den läste jag hela tiden när jag var gravvo. Riktigt bra faktiskt. Blir du sugen på nåt kan du ju skicka länktips till Jäl... :-)

http://alltidhungrig.blogspot.com/

emster sa...

=)