torsdag 4 mars 2010

depp

Jag jobbar massa jättehårt fast jag är superdepp och antagligen inte kommer att ha ett jobb efter 1 april. Jag ba bidrar och är värsta fina på jobbet.

Men jag vet inte om det är ngn mening. Vad är det för idé med det hela? Varför ska jag skriva briljanta kommunikationsmål för en tänkt kampanj när jag kanske inte ens får vara med SEN? varför ska jag ordna nya slimmade processer mellan säljkår och b.o när jag kanske inte ens får se frukten av det? varför ska jag sitta här och korra när inget i hela världen spelar ngn roll?

Truls är värsta liten också. Det är bra för då syns han inte och då kanske jag kan få ett jobb. Men helt ärligt är det lite trist för jag tycker att han borde brås på sin mor och vilja synas. Inte va så jävla blyg! Tänk om Truls blir ngn blyg jävla mes!?! Asså jag orkar inte ha ett mesigt barn! Jag är tuff och härlig. Jag vill ha härliga och tuffa barn.

Snälla Truls, kom fram nu (fast bara på kvällarna så jag får behålla jobbet).

Har även sökt ett annat jobb. Internt, men iaf. Det är ju framåt och driftigt av mig. Jag är ju briljant egentligen. Jag orkar inte bara va det fullt ut nu.

Förlåt att jag bloggar boring.

Nu går jag.
hej & snyft.

1 kommentar:

Miss Baglady sa...

DU ÄR SÅ HIMLA BÄST!!