tisdag 3 februari 2009

Jag vill tacka livet som har givit mig så mycket!

Imorgon ska jag träna Cykel BLÅTT PASS på Sats. Blåa pass är typ jättejättejättefarliga.

Man kan dö!

Så jobbiga är de.

Och min ringa erfarenhet av det här spinningspektaklet är a) ett pass på nittiotalet och b) ett pass i början av det nya årtusendet och så c) trettio minuter GULT PASS förra måndagen. (Det var då när jag träffade Mela på gymmet och hon ba ”Ah, men jag ska gå på Kineeeesis". Och jag ba fattade inte ens vad Kinesis är!)

Och imorgon så tvingar Nita mig i alla fall att gå på BLÅTT PASS.

Så jag passar på att säga det nu: jättekul att lära känna er allihopa. Verkligen. Super. Jag vill även tacka min mamma och pappa för all stöttning och skjutsande fram och tillbaka till simhallar och ishallar och dansklasser. Ett special thanks till mamma för att hon lärt mig allt vad "martyr" heter. Och Jäl - I love you – du är den bästa fästisen ever genom alla tider. Synd att vi inte hann gifta oss.

Good bye ya’ll.

11 kommentarer:

Felicitas sa...

Åh, gula klasser går fetbort! Så tråkigt ju!! :P

Anonym sa...

Ha ha, kör hårt! =)

Jäl sa...

Vad händer med bolånen nu?

emster sa...

Felicitas: Nej. Muskel är ju gula klasser och muskel är BÄST!

Cissi: Tack! Behöver allt stöd jag kan få!!! =)

Jäl: Jag vet inte. Du sitter med 3 millar i lån? Good luck...

Ninde sa...

Tuff spinning är ingen träning. Det är ett straff...;)

Och har ni inte sånt där låneskydd? ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Emster- Jag ska också gå idag. Men ämnar inte att dö. Nej tack.

Mela sa...

Ja, och så ska du ju gå på Kinesis också. Du kanske bara glömde skriva. Så. Skriv i Outlook nu, måndag den 9 februari, 08.30: BOKA KINESIS. Och så bokar du klassen som är den 23 februari. För det blir fullt jättejättefort. Och det är för att man blir så snygg och vältränad av kinesisen!

Anonym sa...

herre gud! det är det bästa som finns, blå spinning!
*myser*

emster sa...

Ninde: Du har rätt - straff! Whyyyy!

Miss UD: Du är så modig. Och duktig. Och uthållig!


Mela: Ok. Jag ska boka. Men då får du lova att bära mig till omklädningsrummet när jag svimmar!?

Ia: Är det det? Verkligen? Bättre än muskel? VA? *tveksam*

emster sa...

Ninde: Jo appropå det där med låneskyddsgrejen så kanske man borde skaffa det. Eller en livförsäkring iaf... Suck. vad vuxet...

Mela sa...

Will do!