måndag 9 maj 2011

Man ba menåh!

Jävla pollen! Jag ägnade cirka EN HEL SÖNDAG åt att putsa fönster. Ni vet, hela skiten, ba utvändigt, invändigt, mittemellan och ba TOTALT NOGA. Men nu, helt jävla geggigt pga pollen. Så besviken. Jag var ju så nöjd med mina rena fönster. Kände mig som en pedant och städgalen ordningsam människa. Man ba gör sig till och så har man inget för det. Hatar sånt. Vill typ krossa fönstrena. Och sparka pollena på pungen.

Bra sak med vår: systemetpåsen som sitter fast i trädet utanför fönstret syns inte pga multum med löv. Men fatta hur mkt tänder jag har gnisslat på kvällarna när man tittade ut och såg en ful, turkos systemetpåse fladdra, typ "hej hej här hänger jag för random alkis/ungdom kastade mig på marken". Ba *aaaaaaah!*

2 kommentarer:

Malin sa...

men åh och jag har en lila systembolagspåse i trädet utanför. Mycket irro när jag vill finna lugnet på balkongen.

Pliss mister alko, köp inte påse, tänk på miljön, typ.

emster sa...

alternativt: ta hem din jävla påse!