tisdag 10 maj 2011

Hej bloggy!

Jag och Linn (jafb) har ätit körv med tomatsås och gnochipasta. Nu har vi druckit ett - ett - glas vin. Alltså typ delat. Vi är nämligen mkt ansvarsfulla pga lillunge som (äntligen) ligger och sover. Alltså lillungen betedde sig rätt förälskad när Linn gullade. Ni vet, försökte flirta (flörta) och sedan stajla järnet när hon skulle gå och lägga sig. Inget skämt om jag säger att jag fick lägga (trycka) ner henne i sängen femtio gånger.

Nu lollar vi melo och BASHAR alla. Jag menar ALLA.

En bra sak är iaf att vi startat ftg med Maria (hamsterbloggen, vi har henne med på länk på twitty). Vi ska göra meloskämskuddar!

Mvh snart rik.

11 kommentarer:

Play as if sa...

Jag beställer tre på en gång. Absolut INTE i rosa eller glitter.

Miss Baglady sa...

I love yous, så himla roliga!

Maria sa...

Jag har redan spenderat mestadelen av pengarna (i huvudet alltså). Känns bra att bland annat ha en personlig tränare, sommarstuga och jävligt mycket nya kläder.

emster sa...

play: okej, sätter upp dig på en.

bagy: hehe

maria: shit, jag har typ spenderat allt och skuldsatt mig. vilken jävla hit det kommer bli!

Play as if sa...

I miss you on the bloggy! :*

Miss Upsey Daisy sa...

Men var är du nu?

Annika sa...

Hallå? Vart tog du vägen?

emster sa...

oj hej på er. jag är snart tillbaka. har varit på landet. utan uppkoppling :-)

emster sa...

eller alltså med endast pytteuppkoppling.

Play as if sa...

Alltså no press... preas... hur fan stavas präsjör?! Iaf. Ville ju bara att du skulle veta att du var lite missed osv.

Annika sa...

Puh! Jamen dåså. Välkommen hem!