tisdag 24 maj 2011

fan bloggen

fan bloggen jag är så jävla trött. dejan vaknade tio i tre och sen ville hon inte somna om. hon skulle leka med sina nallar och jag skulle typ titta på eller nåt för så fort jag la mig ner i sängen började hon grina. sen låg hon och pruttade ett tag. det luktade inte hallon. jag trodde hon hade bajat så vi gick upp och bytte blöja. irritationen när hon inte hade bajat och man redan stod där liksom.

efter trehundra år somnade hon om. jag somnade om strax efter det. klockan fem gick jäl upp för att flyga till frigginjävlakukriga. så då vaknade man ju. somnade om. då vaknade dejan och tyckte att det var hög till för hopp och lek. jag hade vansinnigt konstig mage när jag vaknade. verkligen definitionen på orolig mage. får ff svettattacker av min knäppa mage. tror det är all kött jag har ätit i helgen (stor köttbit i lördags, hamburgare på göken i söndags och hamburgare på texas burger co efter bion igår). min mage är inte van.

nu sover lillungen igen. så frågan är: sova igen lite förlorad sömn eller duscha. alltid denna dusch!! måste man va fräsch?

mvh trött och äckli

3 kommentarer:

Ida sa...

svaret på frågan är nej.

/sitter i soffan med kaffekopp och planerar att göra det resten av förmiddagen. kanske leka lite med barnet också.

Play as if sa...

Hoppas verkligen du valde att sova.

Malin sa...

Som jag sa tidigare, att vara ren i en nödsituation är inte viktigt ergo bör du sova när du kan.