torsdag 7 april 2011

Varning för lågpris

Hjälp. Är så trött på dålig service, krångliga regler och otrevliga handläggare. När man handlar elektronik ska man bara kolla EN sak innan: hur ser kundservicen ut. För om ngt går sönder vill man till exempel inte behöva ringa MediaMarkt och berätta att tvättmaskinen/torktumlaren som man köpte i augusti 2010 "skramlar, gnisslar och låter allmänt konstig" när man kör torkprogrammet. Man vill liksom inte mötas av "Jaha, vad menar du är fel då!" följt av ett "Ja, för du ska veta att är det ett handhavandefel går det verkligen inte på garantin".

Alltså stor suck. Det är inget handhavandefel. Det är fel på er jävla produkt, så skicka hit en reparatör mofo!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Omöjligt att få vettig hjälp på MediaMarkt. Undviker att handla där bara pga att det är så JÄVLA jobbigt om något pajar.

emster sa...

Vi börjar fatta det...