måndag 4 april 2011

dagens plan

dra upp dejan ur sängen/sömnen, knalla till ica maxi. käka lunch på thai/sushi/husmansstället (sjukt weird kombo) ovanför ica maxi, mata lillungen, handla en ansiktskräm på ica maxi (är urförbannad över att biotherm är så dyrt. nu ger jag upp), knalla till klippet och köpa en st paulia (ba älskar att va tant), gå hem, komma hem till nystädat med citrondoft, skriva sexsidorsuppgiften till barnbokskursen, hänga med lillungen, vänta på make (sista veckan innan friggin-jävla-kuken-ballen-riga) leka/vara död säl i soffan.

2 kommentarer:

Linda sa...

Usch, jag känner med dig ang Riga. Är gravid och ska nu tydligen bli lämnad ensam i nästan två månader, känns väldigt bedrövligt! Är redan mkt hypokondrisk och oroar mig för alla symptom jag tycks ha på saker som ev ska ställa till problem när jag måste sova sjölv, tänker jag. Är dessutom distansstudent=svårt få lite socialt liv under dagarna! Åååh, så synd det är om oss!!!

emster sa...

Linda: Ja annat kan man inte säga! Pepp på grav!