torsdag 14 april 2011

livstecken fr coolish cat + lil dey

Ni ba "hoho, lilla kissen, var är du?" och jag ba har typ inte haft tid att blogga pga Don Draper. Har mölat i mig säsong fyra - bäst hittills! Hurra för teveserier säger jag bara.

Lillungen försöker lära sig krypa. Det går sådär. Hon kommer bara bakåt. Blir jätteförvånad när hon försöker ta sig framåt och bara kommer längre och längre ifrån mig. Hon ba "yyyyyl" och jag ba "HAHAHAHAHA" *elak mor*. Alltså OBS! att det ser väldigt roligt ut.

Imorgon kväll kommer Jäl hem från Riga. Då ska jag snyfta ut i hans famn. Har nämligen förkylning och är mkt svag. Vi har skypat. Dejan fattade noll. Satt bara där och såg ut som en liten tjock kines och undrade vad dattan höll på med.

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

åh krypa baklänges, jag dör av söthet det måste ha varit.

emve sa...

Men åh - gölle! krypa baklänges inte så effektivt kanske, men väldigt sött.

Underlandet sa...

Hahaha! Men lilla adorable alltså!