onsdag 16 september 2009

På hallgolvet

Nu när jag kom hem hade jag fått ett DR ( I love DR)! Det var från SAS Euro Bonus. Självklart rev jag upp det som den lilla julklapp det var och gottade mig. OCH hittade korrfel (haha). Men asså, jag måste säga att jag tyckte att copyn inte var så briljant. Det var liksom lite för jobbigt att läsa. Själva uspen var att man nu kunde kombinera sitt SAS Euro Bonus med sitt American Express och så får man 5000 poäng och första året gratis.

Jäl vill skaffa.

HAHA - in your face alla ni som säger att DR inte funkar! Min man är ett levande bevis på att det VISST gör det!

Inte för att jag blev så het på att skaffa. Men om Jäl vill så är det klart att jag kan fylla i (och skicka in redan idag).

...Men jag måste ändå säga vad jag stör mig på. Han/hon som skrev copyn är nog inte att skylla på. Det luktar produktägare lång väg. Ni vet, de ba "men det heeeeter så här" och copyn ba "ja men folk fattar inte vad det INNEBÄR" och produktägaren ba "men det HEEEETER så här" och copyn ba "jaja, woteva". *sliter sitt hår*. Så här står det (i den bifogade foldern): Om det skulle underlätta för dig, kan du få ett så kallat Additional Card. Det är ett extra Kort (hihi, "extra Kort") i ditt namn, ett sätt för dig att särskilja olika utgifter.

Asså man fattar ju ingenting. "Additional Card" hallå? Och "ett sätt för dig att särskilja utgifter?? Var inte själva grejen att det var så jävla enkelt att bara ha ETT kort? Men copyn har ju iaf försökt förklara vad fan skiten är även om det mest krånglar till commun. Fast jag trodde man hade extrakort för att ngn annan skulle använda? Så funkar iaf det extrakort som är knutet till mitt konto. Jäl kan shoppa loss för hans sugarmama pejar upp lätt som en plätt.

Och vet ni, vet ni vad de kallar det här nya kortet? "SAS Euro Bonus American Express Card". SNARK! Kom de inte på ngt LÄNGRE?

Okej, jag e en nerd, jag erkänner. Men det är ju så roligt med DR!

Inga kommentarer: