onsdag 9 september 2009

Fast jag eg inte är här...

Så vill jag bara meddela att jag har massa grejer jag ska blogga om. T ex:

* Jäls anala sätt att äta glass (viker ner pappret på glassen och behåller det som skydd för handen. Hallå liksom)
* Jihdehatet som återigen har väckts till liv. Jag hade glömt hur pinsam och jobbig han är.
* Att allt är så jävla orättvist ibland.
* Den här helt sjuka "debatten" om Ragnar som hävdar sin rätt att amma sitt barn. Det är så oerhört fånigt att jag bara typ faller ihop och dör för jag tappar allt hopp om mänsligheten. Amma. Rättighet? Eh....
* Hur fånigt det är att SATS har döpt om alla sina klasser till engelska namn. Till exempel heter "muskelpassen" numera "shape". Spinning/cykel heter "cycling". Så löjligt. Man ba "hej Sats jag skrattar åt dig!"

6 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Ahh looking forward ..

Ninde sa...

Jihdehatet? Tack för påminnelsen. Hade rent glömt av det irritationsmomentet. Kändes nästan lite tomt där. Så blogga på du, är du snäll.. ;)

Miss Baglady sa...

*saknar*

Miss Baglady sa...

Men var ÄR DU NÅNSTANS DÅ?

emster sa...

Miss BL: Jag är här... ska snart blogga igen...

Åsa sa...

Street Dance med Åsa i dag 17.30 på SATS Fridhemsplan? :D