onsdag 30 september 2009

Mannen fyller

SHIT!

Jäl fyller år på fredag (såg det på Facebook, typ NU). Blir svettig av panik! Jag har inte tänkt ut vad jag ska köpa. Hade glömt att han fyller.

Vad köper man till en man som önskar sig ”en kram” liksom? (HUR kan man önska sig en kram?)

Jag kommer bara på saker jag vill ha! Och min veckopeng räcker inte till ngt fint (Jäl är stenhård med pengarna, jag får JÄTTELITE att shoppa för varje månad).

Åhhh, det är min första gång han fyller år när jag är FRU. Jag vill köpa ngt riktigt bra.

Förslag, TACK!? *panik*

7 kommentarer:

Tehataren sa...

Vänta nu? Läser inte maken bloggen?

Har du inte redan avslöjat dig nu?

sara-matilda sa...

Haha, jag såg också, på facebook i morse. Köp en katt!! ;p

Miss Baglady sa...

Ahh min fyller på måndag nästa vecka.. har en idé, men säger som du. Han vill typ ha en kram. Eller en resa till Canada. Och det känns typ lite omöjligt.

Ninde sa...

Lite pengar? Ge honom en hemma-spa upplevelse inklusive favvomat, massage och extra? ;)

Tehataren sa...

Men är en kram verkligen omöjligt? Känner du dig inte en smula snål nu?

emster sa...

Te: Jo han läser, den lilla spjuvern.

Sara: Men han säger att han dödar katten då.


Baglady: Men *suck* varför är de så jobbiga?

Ninde: "extra allt". Låter kinky.
:-)

Te, igen: Han kan väl få en kram dårå.

Tehataren sa...

Varför inte ge honom en Kram Extra Allt?
Göra två flugor på smällen liksom? (pun intended...)