onsdag 24 juni 2009

TEEEEST!

Jag älskar personlighetstester. Det har jag gjort hela livet jämt jämt jämt. Jag gillar alla typer av tester som inte är prov, typ matte el likn. Men ni vet när man var ungdom och läste veckorevyn el dyl och det var ett test "vilken kille passar dig" osv. Man ba: jaha, jag ska ha en biker. Det var kul då och man trodde. Nu vet man ju att bikerkillar är oduglingar och att man passar bättre med "svenssons". Men det var roligt!

Vi har gjort personlighetstest på jobbet, för kanske ett år sedan, och det var så sjuuuuukt träffande. Jäl tycker att det är som horoskop, a loud of crap, men jag tycker att det är amazing.

Hittade länk till personlighetstest hos 30+. Man klickade ju RÄTT SNABBT på länken så att säga.

Det här är jag:
Din personlighetstyp:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

JAG SKA BLI HEMMAFRU, jippi. Kan frilansa som skådis och konuslta lite vid sidan om. Kanske skriva en låt och leva på royalties. Jag älskar mitt nya liv!

Vill ni besöka trettioplus så finns han i blogglistan. Testet hittar ni här.

4 kommentarer:

MISS PIFFY sa...

Va fasen...Kommer inte du komma tillbaka hit något mer då?? Det går ju inte för då skulle det bli så tråkigt och tomt utan dig!!
Härlig dag du verkar ha haft!
Kramis

karro sa...

jag blev kraftfull, originell o känslig!!

Miss Baglady sa...

Ahh eller så kan du också bli präst;) Vi kan prästa i den nya religionen, Emster/baglady-religionen.
:)

emster sa...

piffytjejen: joo ja kommer tillbaka o vi fortsätter att prata om allt ;-) så där som kollegor gör... hehe

karro: verkar stämma va?

Baglady: vi ska erövra världen!