onsdag 3 juni 2009

Att vara nygift och ha grissjukan

Det värsta med att vara sjuk när man är nygift är att man inte får vara där ute bland folk och lysa, vara vacker och berätta hur fantastiskt det var/är. Istället får man ligga hemma i urtvättade mysbyxor med kaffefläckar som inte går att tvätta bort och olysa och skicka små sms till diverse arbetskollegor som antingen undrar när man kommer till jobbet eller som skickar en grattishälsning från Mauritzius.

Det är inte rättvist.

Uppsidan är att det nuförtiden finns internet. Och fler kanaler än två.

Kan ni fatta att jag är så gammal att det bara fanns två kanaler på teven när jag var liten. Och inget internet.

Nu ska jag onlinestreama säsong tre av Heroes.

/Wifey

Ps. Jag vet inte om jag verkligen har svininfluensan. Jag bara gissar att det är så eftersom jag helt klart har varit nära döden och tog med mig viruset från Manhattan, möjligen Brooklyn!!

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Åh stackars. Men Heroes är ju gutt!!

emster sa...

Åh gulle. Börjar känna mig bättre nu. har tom lagat mat. Igår fick jag typ värsta utmattningsanfallet efter att ha varit på konsum och var tvungen att vila i soffan. Flämt flämt liksom. Men nu börjar krafterna komma åter!