lördag 27 juni 2009

hej hej hej hej hej

Hej lilla söta pluttinuttibloggisarna. Idag ska jag och min man (!) åka till Betsy, SEB och Huggan på deras landställe i Sigtuna. Vi ska ba bada skiten ur oss o sola o grilla o jag ska värsta supermysa med Huggan, kanske doppa honom i vattnet o se när det tjocka lilla direktörsansiktet lyser upp.

Bettan säger att Huggan inte alls är tjock utan smal för att va bebi, men jag tror han har BMI på minst 30. Bettan säger de e bra, för tjocka bebisar blir smala som vuxna. Det är bevisat. Jo tjena. Säkert.

Sen har jag hört att man inte ska smörja in små barn med solskyddsfaktor för att det är giftigt o typ bebisen kan dö eller nåt. Men jag blev insmord när jag var liten och se hur bra de har gått för mig.

Kanske kan Bettan bli lite full ikväll. Man super henne lätt under bordet nuförtiden. Hon är ju ovan rosédrickare nu mera. Tänk hur det kan bli, att ens största partytjejkompis nu är den som fnittrar sönder efter ett halvt glas vin! Man ba: ehhh, nu tar vi det lilla lungna, en dag imorgon oxå....

Jaja, hej hej hej hej hej hej hej då kära lilla sötbloggen!

Inga kommentarer: