måndag 25 april 2011

Way out west

Och alltså fatta presenten: WAY OUT WEST! Hurra på den och hurra för tvingande öl m tuffast av alla (du kommer inte undan)!

OCH OCH OCH! Ska så ha med mig lillungen på dagen och ha på henne sådana där små söta hörselskydd i neonfärg! Hon kommer vara så söt att jag kommer grina!

Obs, att jag inte skulle klara annan typ av festival. Alltså lera/fylla/äckelfestival, typ Hultsfred (som inte fattar vinken fast de konkar hela tiden). Spelar ingen roll hur bra band. Ingen lust att leka tonåring och bo i tält/lervälling. Med cityfestival kan man gå hem till svärisarna på Linnégatan, med pit stop på valfri uteservering.

Gbg bjuder på:
håkan
öl m tuffast
WAY OUT WEST

Götet, jag gillart!

5 kommentarer:

åsa sa...

...och glass-dejt med åsa?

Josefine sa...

Är mkt nöjd med att bli tvingad till öl.

Miss Baglady sa...

åh jag vill också gå på festibal i stan. fast får väl bli att sitta på avenyyyn och dricka öl/dricka/etc på GBG varv i stället. också bra.

inte skyldig sa...

Herregud så underbart det låter.

emster sa...

åsa: of course!
MISS MUFFIN: JÄJ!
MISS BL: MKT BRA!

INTE SKLDIG: JA DET ÄR DET!!