torsdag 21 april 2011

Födelsedagsbarn!

Gissarå! Gissa vem som fyller år. Blir bara elegantare, mer sofistikerad, ljuvare för varje år som går. Kan snart inte bli mer Laura Ashley.

Har fått EN TILL födelsedagspresent av Jäl (förutom Håkan Hellström i Gbg i juni som jag fick reda på i julas pga att vi fick förfågan om att följa med på en grej som var just det datumet och jag ba "JA VA KUL" och Jäl ba "eh, vi kan inte" och jag ba "Jodå, troligt att vi har ngt bokat om ett halvår!!" och då var han tvungen att avslöja hela grejen. *hihi*)

Iaf, det här är en spellista som är en ledtråd till presenten jag fick! Kan ni gissa vad det är?

Anyhoo, hurra för mig. 32 barre liksom.

14 kommentarer:

Josefine sa...

Grattis på födelsedagen! Och då ses vi där! Jihooo!

Silverscreen sa...

Grattis :D

emve sa...

Grattis!

Johanna sa...

Hurra hurra hurra!

emster sa...

tack finingar!

miss muffin: Jäj! Då ses vi!

Jenny sa...

Grattis, grattis!

Och jag vill inte vara den som är den, men om man klickar på listan så ser man ditt riktiga namn. Jag vet ju redan ditt riktigt namn, för jag har stalkat dig på Facebook, men jag tänkte att du kanske inte ville dela?

emster sa...

jenny: haha! Det är rätt lugnt. Heter inget jätteovanligt. Om man googlar mitt namn kommer man liksom till en annan donna. är ej så rädd för stalkers (de verkar ju iofs hitta mig ändå, hmm ;-) )

och tack!

Ida sa...

WOW! Och grattis!
Jag håller på med en övertalningskampanj med min sambo att åka dit. Men han e lite trög va.

Ha en bra dag nu då katten!
Kram!

Sofie sa...

Grattis!

Linn sa...

Och här: grattis!

ps. vinner jag mest omfattande grattiskampanj nu eller? ds.

Karin sa...

Åh, hurra bästaste!!!!!!
<3

Kattis sa...

Grattis!

Mirijam sa...

Mjao bästaste kissen! Eftersom jag inte somnat än är det fortfarande rätt dag, GRATTISPUSS PÅ MORRHÅREN!

emster sa...

tack alla mullinullegullgullar!