måndag 25 april 2011

Vårpeppen!

HURRA för vädret och alla små söta gröna blad och tillhörande snuva och varmt varmt varmt ute! Har typ årets nackspärr efter att ha sovit två nätter på säng från kriget på landet men vad gör det? Mitt husband är hemma, lillungen är gladunge. Enda minus är att jag är en typisk svensk och har mölat så mkt smågodis att byxorna snart spricker. Samt är fet i ansiktet. Mkt fult och illa. Kan verkligen inte stå emot godis om det finns hemma. Även om det bara är äckliga godisar som jag inte gillar. Varför är det så? Jag är ju egentligen värsta ninja när det kommer till disciplin. Är jätteordningsam och duktig. Hur kan det bli så här? Mina kinder är inte nöjd med utveckligen. De ba " se ut som hamster? eh, nej tack"och jag ba "jojo" *mölar*

Men förutom det, herregu va skönt livet är!

1 kommentar:

Tears and Pearls sa...

Kan säga det samma ang godiset...., men nu när jag är hemma hos päronen, så trycker jag i alla fall inte i mej godiset.. En bra grej.