onsdag 6 april 2011

Se och lär emster är här!

Herregud, att det alltid ska vara så att det är JAG som måste styra upp hela internettet och tala om vad som gäller och är rätt och riktigt. På riktigt, jag lämnar er ensamma i EN fkn dag och ni ba vimsar till det!

1. Stockholmska är finaste dialekten. "Norrländska" är sävligt, blir galen när sniglar aldrig kommer till sak. Ba press fast forward and enjoy. Finlandssvenska är gulligt. Som en bra tryckare. Man vill kramas.

2. Man säger inte "pommes" om pommes frites. Man säger "pompa".

3. Majsan är on a roll. Hennes blogg är solen på blogghimlen just nu. Det har jag och Kött-Linn bestämt.

Bonusmaterial: Grey's anatomy är verkligen skitdålig sen Addison försvann.

Bonusmaterial 2: Kan vara så att jag ska ha mens snart.

Hej då.

10 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Ehhh, det heter VISST pommes.

emster sa...

Katta: Nejnej. Alltså, nejnejnej. Nejnej.

emve sa...

Hoppar in och ropar POMMES med min härliga norrländska dialekt!

Play as if sa...

Addison kom tillbaka allt är förlåtet!

emve sa...

PS: Ni får kolla på Private practice! Det är ju Addison hela tiden där.

emster sa...

NU ÄR DET ADDISON PÅ TEVEN!!

Mirijam sa...

SKIT I POMMESEN, DET ÄR JAG SOM ÄR VIKTIGAST I DET HÄR INLÄGGET!

/världens kladaste hest

emster sa...

Mirijam: det är du.

Anonym sa...

Vem fan säger pompa? Pommes, frittar, pommes frites funkar.

emster sa...

frittar? eh. nej.