fredag 22 oktober 2010

Redo

Fick sms från Sandrali som hade hört att jag CITAT är redo för alkohol SLUT CITAT och därför undrade hon om jag ville hänga med ut på onsdag på CITAT ett glas eller två och kanske standup sen SLUT CITAT

Hurra!

Ska alltså ut och vara självständig, flärdfull kvinna med egna, sofistikerade intressen (alkohol?) och hänga utan bebi! Jag ska vara den där personen som är lite för högljudd och skrattar lite för gällt och lite för länge åt alla skämt.

Folket! Jag ska ut med tjejerna!

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Heja!

När min kompis nyss fått barn skulle hon och hennes kille ha någon form av årsdag. De hade bokat bord på fin restaurang och sen skulle de gå på bio. Sandra ville bara hem men killen sa åt henne att sluta tänka på dottern i ett par timmar, att hon klarade sig jättebra hemma och att de bara skulle ha en mysig kväll. Sen när han kom tillbaks från toan så satt Sandra och tittade på en bild av ongen i mobilen OCH GRÄT så de fick åka hem igen. INNAN FÖRRÄTTEN.

Hahahhahaha! Gör inte så.

emster sa...

Hahaahahaha. Nej, jag har ju mjukstartat med bio. Ringde hem två ggr då det gick bra. Fatta coolt, jag ska ut o ta ett glas!! WIIII!!

Mirijam sa...

Yey! Fredagsmys!