tisdag 12 oktober 2010

PÅ rikt! Inget ljug!

Jag SVÄR! Jag såg Lars Norén springa här på Kungsholmen alldeles nyss. Och inte springa som i "ränna på stan" utan LÖPTRÄNA. M ung tjej. De sprang nerför Polhemsgatan, alldeles kittade och lyckliga. De småpratade och verkade normala.

Fatta! Lars Norén är precis som du och jag. Ute och springer. Eller ja, inte som jag, jag springer inte (för tjocka tuttar de skulle lossna av duns-duns-stegen). Men fattar ni. Han ba springer där och kommer på "verkliga" böcker.

Fast det kan också ha varit random gubbe. De ser ju alla likadana ut.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Det här är HELT sjukt men nu blev jag avundsjuk. Och det blir jag på grund av den besatthet som utvecklades för Lars Norén under läsningen av hans dagbok. Jag tror att jag refererade till honom vad gällde allt under sommaren. Det var säkert han också för han är ute och springer mest hela tiden i dagboken *superavundsjuk*

emster sa...

Jag kommer ihåg att du läste. Nu när jag känner "Lasse" kanske jag också borde.