fredag 29 oktober 2010

besviken

Ibland när jag går in o kollar min blogg o ni inte har varit så bra på att kommentera, då brukar jag tänka att det är sån här "spärr" som har gått på. Det gör det efter några dagar. Är inläggen lite gamla så måste jag godkänna kommentarerna. Det är för att jag ska ha koll. Iaf, när ni har kommenterat dåligt, då tänker jag att den där godkännaspärren har kickat in och om jag bara loggar in så kommer det ligga massa feta, roliga kommentarer och vänta på mig. Men så loggar jag in och ingen har kommenterat!! Då blir jag himla besviken. Jag anstränger mig faktiskt jättemkt för er skull. Skriver och gullar med er och så. Och ibland, då ska ni bara ha och ha! Vi är faktiskt två om det här: ni och jag.

Jag gör iaf min del och kan gå och sova med gott samvete!!

8 kommentarer:

Mirijam sa...

Jag tycker nog att jag är hyfsat bra på att sköta min del tycker jag.

emster sa...

Ja, DU ja.

inte skyldig sa...

Hallå hallå, jag med! Och jag tänker likadant om min blogg. Jag ser ju att folk läser, men KOMMENTERA DÅ! tänker jag. Blogghyfs liksom. Eller, bloggläsarhyfs.

emster sa...

Ja, DU ja.

Men jag vet. Man ba "vaffö vill ni inte säga hej?" *ledsen smiley*

Ylva sa...

Klart vi vill säga Hej!! Bara det att jag inte har lärt mig att skriva samtidigt som jag ammar. Eller jag kan ju skriva med en hand men det tar ju så sjukt lång tid!

emster sa...

Ylva: har totaaaal förståelse!

Limpy sa...

Jag tycker bäst om att kommentera inlägg typ två veckor efter att du har skrivit, för jag tänker att på så sätt så märker du ju att dina inlägg även gläder efter två veckor liksom.

emster sa...

och jag blir ju så glad så glad!