fredag 31 juli 2009

Teknisk

Jag är så himla teknisk. Det verkar verkligen funka det här med att lägga in låtar på ipoden. Jag har inte ens ringt Jäl på jobbet och fråga hur man gör.

Jag gör själv!

Nu lägger jag över en U2-skiva. Ska lägga över några till U2-skivor och så Miss Li. Jag och Ia ska skråla i bilen. Fast jag kanske inte kan skråla pga jävla dödlig förkylning.

Vi ska åka två bilar till Jönköping. Där sammanstrålar vi med Jäl och Wacko och så åker vi gemensam bil därifrån till Götet. Det är inget konstigt med det. Wacko bor ju där så vi ställer ena bilen. På så sätt sparar man på miljön. Och pengarna. Vi ska berätta för Bono om vårt miljöengagemang. Kanske får vi komma upp på scenen som emempel på bra förebilder.

Nu skojade Wacko med mig. Typ äckligt skämt. Han ba: Jag ska gå och duscha. Ska du duscha? Jag ba: Ja. Han ba: Med mig??? Jag ba: Nej. *ryser*

Inga kommentarer: