tisdag 14 juli 2009

Rasar/gnisslar tänderna

Idag rasar jag mot den nya lagen i Lettland. Jag får erkänna att jag inte har läst på så mycket om den. Min källa är text-tv (rular). Men iaf! Alltså det verkar inte klokt och jag blir så jävla förbannad.

Sen blir jag lite förbannad över att de kör värsta übernördiga låten på allsången idag. Nåt om ngn tös som ska få bära mitt namn eller vad det var. Eh? "Modernt".

Och så ska de även på allsången hålla på och hurra och sjunga födelsedagssånger till Victoria (jag drar på det när jag säger det, så där som att det är helt ovärdigt, ni fattar det av det kuriva va?). Som om det inte är nog att de ställer in Morden för att visa pinsamma bilder när urdåliga artister uppträder och tittar ljuvt på kronprinsessan som sitter och klappar i händerna och måste se ut som att hon gillar det.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!

Nu är det iaf bästa So you think you can mjau på tv. Äntligen ngt bra med den här dagen.

Inga kommentarer: