fredag 10 juli 2009

Ensam

Men hej. Guuu va länge sen det var. Typ aslänge. Och jag har gjort en massa sedan sist. Mest varit ute och ätit på olika restauranger och gått på spelningar. I alla fall sen det började regna (vilket är totalt orättvist eftersom jag är värd endast det bästa av väder).

Idag ska Jäl sticka till Skrällens landställe. Det är supersynd om mig. I hate vara ensam. Jäl säger att han verkligen har varit snäll med det här. Frågat om det är okej och så. Och jag har sagt att det är det. Men vadå, jag blir ju ändå ensam och jag vet att andra ba "oooh det är så skönt att vara ensam, man behöver tid ifrån varandra bla bla bla". Men jag gör inte det. Jag behöver ingen tid ensam. Ensam suger. Ensam är hemskt. Då har man ingen att prata med, eller gossa med, eller bara själva känslan av att ngn är i rummet brevid. Är så ledsen för det här med ensam. Har skrivit en dikt om min smärta.

En dikt om ensam:

Ensam.

Ensam.

Snyft.

Buhu.

(tårar rinner nerför mina ensamma stackars kinder)

Slut.

1 kommentar:

karro sa...

men var har du hållit hus??!! du har varit saknad!