fredag 5 juni 2009

Sjung om…

Det är liv på stan dårå. Det är sån där studenten. Den är helt ändrad från när jag tog studenten. Nu är det värsta löjliga. Och de är så små. Pyttelilla små barnen som bara är helt fulla på ett flak. Man ba: ska ni vara så där små?

Igår höll de också på och ”åkte flak i stan”. När jag skulle cykla hem så var det ett flak som körde om mig. Alla på flaket typ vinkade och skrek till mig. Så jag gjorde tummen upp och plingade lite på min ringklocka som svar.

Mmm.

Inte så stolt.

Man är värsta gamla nu. Lika pinsam som morsan.

4 kommentarer:

A. sa...

Haha... jag tutar direkt på studentflak om de vinkar. Eller om tjejerna vinkar :)

Men inte var vi så små när vi tog studenten? Helt omöjligt.

emster sa...

Nä det var vi inte. Vi var tuffa!

Ia sa...

*pinsamt*

emster sa...

*håller med*