fredag 5 juni 2009

Rösta

Okej, men det är ju val och så nu snart jag vet inte när. Kanske på söndag. Vad vet jag. Då ska man rösta om EU och jag ba ”klart man tar sitt ansvar och ska rösta”. Problem: vet inte vilka några är eller vad de vill eller vad de gör, tycker, säger tänker. Så jag ba ”ooo, ett litet test på DN det gör jag”. Asbra, typ.

Men asså.

Jag lackar på de här testen. För man blir ALLTID folkpartist. Och excuse me, men jag är inte rasist så I would NEVER. Jag blev folkpartist till 61 %. Wot the fuck?

Samtitigt blev jag miljöpartist till 59 %.

Så då röstar jag på dem.

I <3 eco

(obs, mafö-referens)

Närå, jag älskar inte eco, men nåt ansvar får man ju ta. Rösta och göra bra för miljön = två flugor på smällen som göteborgaren skulle säga.

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Oj, är alla folkpartister rasister? Iiiiiii hemskt..

emster sa...

Mm jag tror det... eller kanske inte men det känns inte bra iaf!