måndag 8 juni 2009

Klipp klipp

Imorgon ska jag klippa mig.

13 kommentarer:

Felicitas sa...

Spännande... Jag är rädd att du då bekräftar den töntiga "regeln" som mina kollegor har - att tjejer över 30 klipper sig kort... ;)

Felicitas sa...

Men du är ju tuff, så vad bryr du dig om de töntarna?! ;D Dessutom ser Robyn störtcool ut, tycker jag.

emster sa...

Nej det är regeln om att man klipper sig efter bröllis. Säger min vän Fru L.

Anonym sa...

eller om man är amerikan, att man klipper sig kort när man börjar college... ABSOLUT inte innan!
//åsa

MISS PIFFY sa...

Spännande!!
Jag drömde i natt att jag skulle klippa mig kort :)
Jag hade kort hår på slutet av 90-talet och det var ju väldigt smidigt förutom att man behövde klippa sig ofta för att hålla det snyggt.

emster sa...

Åsa: Haha, weird!

Piffy: Kan tänka mig att du passar bra i kort, men du är ju fin i den längd du har nu med!

MISS PIFFY sa...

Hi hi! Jag kanske inspireras av dig sen så kan vi göra revolt på banken ;)

emster sa...

Eller hur!

Miss Baglady sa...

Wåå spännande. Blir det mycket kort?

emster sa...

Som på bilden blev det =) =)

Miss Baglady sa...

Nää skojar du? Modigt och säkert ursnyggt.

Vi får boka in en lunch nån dag snart igen tycker jag. När det inte regnar;)

emster sa...

Apselut!

tisdag?

Miss Baglady sa...

Tisdag passar mysche bra