tisdag 16 juni 2009

Pippifågel!




Här finns också bild på pippin.

13 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Men ååååå vad sööt.. Jag döör.. Vill också ha fönster och fåglar på kontoret...

emster sa...

Har ni inga fönster!?! Jobbish.

karro sa...

vad gullig! om jag vore du skulle jag inte kunna jobba utan bara sitta o titta på pippin. fast det är kanske det du gör? ;-)

emster sa...

Karro: Ja. lite iaf =)

Miss Baglady sa...

Asså jo vi har fönster men jag sitter vänd från dem.. Och tack för trevligt lunchsällskap du å..

Felicitas sa...

Är det bara jag som tycker att fiskmåsar och dylikt är vidrigt ÄCKLIGA? :P

emster sa...

BL: Åh, tur. Ganska mörkt annars.

Feli: MÄ! Ser du inte att den är PRICKIG? Det är ju supergulligt!

Mela sa...

J: Nä, inte bara du. Jag mä. ALLA fåglar är äckliga. JÄTTE! Krafsar och bajsar, går inte att gulla med, skriker och anfaller. Usch.

emster sa...

Mela: varför har du tagit bort ditt profilkort?

Mela sa...

Jag har inte, det är bara din blogg som mobbar mig - jag kan inte kommentera med mitt konto utan måste fulkommentera som anonym. Taskig blogg. Den gillar bergis fåglar också.

Mela sa...

Bara för det gick det, också. Som för att bevisa något.

emster sa...

Sluta larva dig! Nu syns ju profilkortet! Va söt du är!
Bloggen gillar inte stora fåglar. Bara bebisfåglar som kämpar i innestan.

emster sa...

innerstan...