fredag 26 juni 2009

Han är en gammal gubbe tror jag visst

Morrissey var inte helt underbart. Faktiskt så var det inte särskilt underbart alls. Han kändes frånvarande och oengagerad. Konserten var kort och han gjorde endast ett extranummer (First in the gang to die) och när han körde den började han skratta hela tiden och glömde bort texten vid ett flertal tillfällen. Eh, hur kan han glömma texten till den?!? Jag skiter i vad ni säger om honom, han får vara hur mkt renlevnadsmänniska som helst, jag tror ända att han drog en lina innan han gick ut för extranummer. För han verkade typ wastad. Gammal jävla wasted gubbe.

River Phoenix var också renlevnadsmänniska. Jojo, han var "renlevnadsmännsika". Om ni hajar.

Idag gör jag sista dagen innan semestern. Det firade jag med att shoppa för 1500 kronor på lunchen. Yes yes yes, åh ja, ja, jaaaa, det är en sådan härligt förlösande känsla att handla!

Har ni förresten hört nyheten, Farrah Fawcett är död.

2 kommentarer:

karro sa...

Stackarn, ingen kommer att komma ihåg henne bara för att MJ kolade samma dag.

emster sa...

ja synd. hon va mkt snyggare o bättre.