måndag 29 april 2019

Tatueringar

Hjälp herregud nu kickar krisen in igen och jag ska tatuera mig!! Fick det i present av champagneklubben på lördag och blev så lycklig och har googlat tatueringar hela söndagen. Alltså jag vågar inte men nu har jag sagt det och hjälp hjälp hjälp jag önskar att mina föräldrar inte varit så in i helvete emot det för det är deras ord jag hör i huvudet nu och jag bara får PANIK men jag vill och nu så såg jag på insta att en cool tjej har ledig tid i morgon så nu kanske jag bara måste ta CHANSEN?!?

Vad gör jag?

Era bästa råd och tips NU

piper fram ett tack.
/rädd men cool misse

2 kommentarer:

yllet sa...

Om du vill ha en så kör! Är assnyggt! Och jag tönker så här till alla som oroar sig för att en ska ångra sig "det är som ett födelsemärke".
Jag ångrar inte mina även om jag inte skulle göra just dem idag.
Och! Jag är lite sugen på en till.

emster sa...

Åh wow, hur ser dina ut?