torsdag 25 april 2019

lite olika saker

Snark. 

Daniel ringde och har tydligen fått en ordentlig man cold så nu kommer väl han ligga och oja sig och tycka synd om när han kommer hem FAST jag har varit ensamstående i flera dagar. Han skulle åka till flygplatsen redan nu pga ”pallar inte” och jag ba ”gör det älskling, vila dig ordentligt” (och kom hem utvilad ffs!). 

Rolig grej, daniel mailade med rektorn på skolan där kidsen ska gå i Norge och de undrade om vi ville komma och hälsa på innan sommaren.  Jag hottade upp budskapet lite när jag berättade för Zoey (är ju ändå marknadsförare) och sa att ”de blev så glada och ville jättegärna att ni kommer och hälsar på innan sommaren. Kul va!” och då kände hon sig ganska ball så jag är nöjd. 

Annan grej, stor dramatik i morse när jag drog ut en tand ur Zoeys mun som varit lös jättelänge och verkligen bara hängde på en liten skinnslamsa. Det var oerhört dramatiskt och hon var tvungen att lägga sig lite på soffan för att hämta sig. Sen glömde vi gympapåsen men det är sånt som är livet. 

Inga kommentarer: