onsdag 24 april 2019

Hypotetisk diskussion

Under påsken pratade jag och Daniel, av någon oklar anledning, om vad man skulle göra om den andra dog. Typ om man skulle träffa en ny och jag ba ”Aldrig i livet, skulle leva ensam resten av livet. Så dö gärna så sent som möjligt, tack.” och han ba ”Vadå? Det är väl klart att du ska försöka träffa någon, jag vill att du ska vara lycklig” och jag ba ”Nej, jag orkar verkligen inte leva ihop med någon annan och dessutom FY FAN vad äckligt att ligga med någon ny. Nej, tack liksom” och han ba ”Eh, ooookej” och jag ba ”Vadå, skulle du vilja träffa någon om jag dog? Någon jobbig kärring som ska vara med och tycka om hur du ska uppfostra våra fina barn!?” och han ba ”jooo, men jaaa...”. 

Om Daniel dog skulle jag skaffa katt. Han är ju allergisk så det är enda chansen för mig. 

Missemjau, ja tack. 
Ny man, hell no. 

Inga kommentarer: