torsdag 16 juli 2009

Men(ings)löst

Det är ju helt meningslöst att blogga. Ingen kommenterar och det blir sjukt boring. Inget händer och jag har inget att skriva om. "Så varför skriver du då!" tänker du. Ja men för att DU inte skriver svarar jag. Men jaja. Woteva! *bryr mig inte*

Imorgon åker vi till landet med Påsen och EJ. Vi ska ha det softish och lattja lite. Ni vet, sånt man gör på sommaren.

Just det, praktikanten. Det ska nog bli människa av honom med, hehe. "Lillmangan" ska växa ur prefixet.

5 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Läser men är kass på att kommentera nu på sommarn. Sommarlat kallar jag det. Det är en sjukdom. Som går över i höst. Då ska jag vaccineras.


Kram på dig söt, ta hand om dig, nu drar jag till Grekisland å andra utland.

emster sa...

wow. e så avis. ta massa kort o så.

bamsekram!

karro sa...

bloggvärlden är stendöd under sommaren.... ha det så gott ute på landet!

Medelklassman sa...

Jag vill bara säga att jag inte läser.

Kommenterar gör jag absolut inte heller.

Det är så 2006.

emster sa...

Karro: true.

30+: Mä. 2006 var ett sweet år.