söndag 12 juli 2009

Det värsta jag vet

Det värsta jag vet är att vara ensam. Det nästa värsta jag vet är att vänta. Och min kille totalt pajar sista dan på semestern genom att a) lämna mig ensam och b) komma sent hem. Så sent att jag måste stänga av maten för att han är så jävla fetsen. Fy fan i helvetes jävla bajs vad jag hatar att vara ensam och att vänta. Så jävla respektlöst och dålig STIL. Varför ska jag, världens bästaste sötaste finaste fru behöva VÄNTA på min sista semesterdag som jag borde få tillbringa gossandes med min bästaste finaste snyggaste man. Vilket jag absolut inte hinner nu för dan är typ slut.

Vänta, mobilen.

Nu ringde han och ba "ooh heeeeeej gulligull jag saknar dig gulligull bla bla". Och jag ba tänkte inte ge med mig så lätt utan ba "jaha!?" Och han ba "vadå jaha?" och jag ba "du är ju hemma snart" och han ba "ja, bra va?" och jag ba "eh, visst. Jag sätter på maten. Igen."

Snart kommer han. Jag har inte bestämt taktik än. Gossig eller nonchalant.

Inga kommentarer: